Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2012 13:23 - Химическите следи (chemtrails) - лъжа или истина?
Автор: patzolino Категория: Политика   
Прочетен: 1465 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гледал съм и съм чел малко за въпросните следи и честно казано не ми се вярваше.

Днес попаднах на следните публикации по темата:

strannica.blog.bg/politika/2012/10/23/fakti-za-kemtreils-bnt.1012649
strannica.blog.bg/politika/2012/09/15/kakvo-razpryskvat-nad-bylgariia.1000159

Всичко това ми се струваше нелепо поради факта, че не виждах смисъл в това начинание.

Някои го обясняват с това, че спомагало на ХААРП технологията да функционира. Доколкото съм запознат с работата на Тесла, той още в началото на 20-ти век е имал знанията и възможностите да прекара електрически заряд до всяка точка на планетата. Тогава не са му били необходими специални метеорологични условия и състав на атмосферата, за да се получи преноса. Затова съм леко скептичен, че точно това е причината за този род дейност.

И все пак, хората които дават интервю в предаването на БНТ изглеждат доста убедени в това, което говорят. Към първата публикация има и филм по темата, който все още не съм гледал, но смятам да го направя при първа възможност.

Има и друго нещо, което ме кара да смятам, че може и да има нещо вярно във всичко това. Това нещо са болестите. Факт е, че в София постоянно върлуват разни вируси, грипове и т.н. За някои може би е нормално, след като София е такъв голям град. Но и това, което каза единият в интервюто е важно - как така ни съобщават по телевизията кога се очаква да има епидемия от грип? Това не ми се струва като нещо, което може да се предскаже.

Да не говорим за все по-честите случаи на болни от рак. Да, вярно е че храната е всичко друго, но не и чиста, истинска и полезна, но дали е само тя виновна?

Изобщо има повече въпроси, отколкото отговори и аз все още не мога да приема теорията за химическите следи. Но не я и отричам. Най-важното в днешно време е да сме с отворени съзнания, да не отричаме с лека ръка това, което не разбираме и да се опитваме да разсъждаваме по всяка една тема. Само това ще ни направи свободни от матрицата, в която се опитват да ни натирят.



Гласувай:
0



1. анонимен - ???
23.10.2012 14:52
Те хората предварително съобщават къде ще има атентат, пък ти... Следите били от високо летящи самолети /това не се отнася за тези които имат форма на решетка - няма толкова луди пилоти/ На толкова дивотии и малоумия се нагледах в последно време, че с нетърпение очаквам 21.12.2012г. с искрената надежда, че малоумните няма да издържат на прехода и мрака, който го съпътства.
цитирай
2. анонимен - i az o4akvam prehod no 4ak puk - mrak????? 6te vidim,ne ostana mnogo
23.10.2012 20:12
a za kemtreilsa niama spor,az sam v madrid ot 2001 i vseki den nebeto tuk e kato re6eto. ne si igraiat gospodata reptili,iskat da ni iztroviat ptredi prehoda da nastapi ama neise. BOG e po goliam ot vsi4ki.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: patzolino
Категория: Политика
Прочетен: 487974
Постинги: 156
Коментари: 261
Гласове: 355
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930