Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2012 18:26 - Защо банките имат такси (отговор на писмото ми до ПИБ)
Автор: patzolino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2154 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 09.07.2012 18:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Продължение на темата: Отворено писмо до ПИБ

Честно казано не очаквах, че някога ще получа какъвто и да е отговор, но явно ежедневното подсещане даде резултат. Днес, 35 дена след изпращането ми на писмото с въпросите, пристигна и отговор от ПИБ. Ето го и него:

Здравейте, г-н Димитров!

Първа инвестиционна банка винаги е била клиентски ориентирана банка. За нас е важно нашите клиенти да получават не само най-доброто обслужване, но и най-качествените продукти и модерни технологии, за да банкират с удоволствие. През годините нееднократно сме го доказвали. Надяваме се, че и Вие лично сте се убедили в това и това е причината да сте с нас. За да ползвате винаги най-новите технологии в банкирането, които Ви гарантират сигурност, бързина и допълнителни услуги, банката инвестира време и средства за развитието им, като се стремим да запазим и конкурентни цените на услугите ни.

Таксите и комисионите са тясно свързани с разходите, обезпечаващи съответните услуги. Това се отнася и за таксите за водене на сметки (0.30 лв., ако към нея имате издадена дебитна карта) и теглене на пари на банкомат на Fibank с дебитна карта, издадена от Fibank (0.10 лв.). Воденето на всички сметки в банката от своя страна е свързано с лицензионни такси за обслужването им, освен всички останали разходи. Има такса за разплащателните сметки, но за депозитните сметки няма такава, а разходът е за сметка на банката. Таксата за теглене на средства на банкомат е една от най-ниските в България. Години наред тази такса също бе поемана от банката за нейна сметка, докато повечето банки от години я събират в значително по-големи размери. Себестойността на тази услуга е много над таксата, която клиентите плащат. В същото време няма такси за плащанията с кредитни и дебитни карти (с изключение на Maestro), които се превърнаха в норма през последните години.

Банката също така предлага и други продукти и услуги, за които клиентите заплащат цена под реалната им себестойност. Пример за това е Виртуалният клон на банката – таксите за банкови операции през него са по-ниски от традиционните. Наскоро представихме и услуга за плащане на абонатни сметки през „Моята Fibank” – там този тип операции са безплатни за нашите клиенти. Можем да дадем и други примери, в които банката стриктно следва политиката си да предлага качествени продукти и услуги на своите клиенти срещу минимална такса или без такса.

В работата си търсим баланс между инвестициите във все по-добри и модерни продукти и услуги и компетентни служители, за да бъде банкирането наистина удобно, модерно, да спестява време и да е удоволствие за нашите клиенти, и поддържането на ниски и конкурентни такси. Вярваме, че ще намерите отговорите на Вашите въпроси в този имейл.

С уважение,
екипът на Първа инвестиционна банка



Отговорът ми бе даден от г-н Иван Ралчев, специалист "Маркетинг и нови медии", за което съм му благодарен.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kostadin - Таксите на банките са като такса ...
09.07.2012 19:28
Таксите на банките са като такса мощност едно време те са си влизали в сметката ,а сега ни ги натарлузват още веднъж
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: patzolino
Категория: Политика
Прочетен: 486075
Постинги: 156
Коментари: 261
Гласове: 355
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031