Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2012 12:21 - Отворено писмо до ПИБ
Автор: patzolino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1908 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Публикувам едно писмо, което изпратих до ПИБ на 4 юни и на което все още нямам отговор. Всеки да си прави изводите за качеството на обслужване в ПИБ.



Здравейте,

 

Ваш клиент съм от повече от 5 год. Когато Ви избрах за моя банка, един от критериите ми това да сте Вие беше фактът, че нямате излишни такси като поддръжка на сметка, теглене на пари от Ваш банкомат и т.н.

 

В последно време забелязвам тенденция тези мои критерии да се нарушават. Първо въведохте такса за поддръжка на сметка. Наскоро въведохте и такава за теглене на пари от Ваш банкомат.

 

Предвид естеството на обосновка на дадена такса, такава трябва да съществува и да е в точно определен размер, който покрива разходите по дадена услуга.

 

Въпросът ми към Вас е, как можеше повече от 4 години (през които аз съм Ваш клиент) сметката да можеше да се „поддържа” без разходи и тегленето на пари от Ваши банкомати също, а сега изведнъж тези две операции да са обвързани с някакъв разход от Ваша страна, което да подкрепя нововъзникналите такси?

 

Искам да отбележа, че въобще не ми е до стотинките, за които става дума. Питам по-скоро от гледна точка на един коректен Ваш клиент. За мен тези такси са абсолютно необосновани и ще се радвам ако успеете да ме убедите в противното!

 

С уважение,

Пламен Димитров


Писмото е изпратено до: anadia@offices.fibank.bg; smariana@offices.fibank.bg; tmilka@offices.fibank.bg, e-bank@fibank.bg (в сайта на ПИБ може да видите кой за какво отговаря).


Аз лично смятам, че въпросните такси се въвеждат или от лакомия на банковата институция, или за да покриват лошите кредити (всеки може да си направи елементарна сметка колко пари за няма нищо взимат на ден само от тези таксички).
Друго смущаващо е непокизма на хората, работещи в ПИБ. Колкото и "тъп" въпрос да е зададен към тях, ако държаха на името и професионализма си, биха отговорили поне с 1 изречение.
Всяка седмица им напомнях по най-учтив начин. Накрая минах към ирония. От тази седмица започнах да им пращам всеки ден. Резултат никакъв.
Интересното е, че веднъж получих автоматичен отговор от една от пощите, че въпросната г-жа била в отпуск. От писмото нищо не се разбираше (беше на някаква космическа кодировка) освен 2 дати, което ми подксказа за какво става дума.
Ето това е нивото на обслужване в България. Може да ти държат всичките пари, може да си взимат всевъзможни такси без да те питат и да ти искат разрешението, но ако опре до там да ти отговорят на един елементарен въпрос - все едно да чакаш от умрял писмо.
Е, аз продължавам да чакам.

Приканвам всеки, на който му е омръзнало от измислени и необосновани такси, да изпрати от свое име горното съдържание. Ако успеем да им досадим достатъчно, току-виж се смилили над нас простосмъртните и ни облагодетелствали с отговор.



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patzolino
Категория: Политика
Прочетен: 488599
Постинги: 156
Коментари: 261
Гласове: 355
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930