Постинг
27.10.2012 23:47 -
Цар Калоян - страшилище за рицари
Автор: patzolino
Категория: История
Прочетен: 5350 Коментари: 11 Гласове:
Последна промяна: 27.10.2012 23:49
Прочетен: 5350 Коментари: 11 Гласове:
4
Последна промяна: 27.10.2012 23:49
Днес, търсейки повече материал за цар Калоян и битката му с кръстоносците, попаднах на това страхотно клипче:
www.youtube.com/watch
А ето и видео от предаването на Росен Петров, от времето, когато се занимаваше с по-смислени работи от това да води манипулативни интервюта със сульо и пульо в бледо копие на Всяка Неделя.
Част 1 - www.vbox7.com/play:f3a76612
Част 2 - www.vbox7.com/play:57a5decf&al=2&vid=3360519
Лично на мен, особено песента от първия клип, определено посъбуди заспалия патриотизъм, който в последно време подтискам, заради ужасното положение на нашата държава. Честно казано, бих дал всичко, за да се върна назад във времето и да се бия под победоносната десница я на хан Тервел, я на хан Крум, я на цар Калоян.
Вярно е, че и тогава сме имали слаби водачи. Но винаги се е появявал някой силен и страстен родолюбец, който да поеме нещата в свои ръце и да издигне България до мястото, което й се полага в историята.
За съжаление отдавна загубих вяра, че в наши дни ще се появи такъв човек.
www.youtube.com/watch
А ето и видео от предаването на Росен Петров, от времето, когато се занимаваше с по-смислени работи от това да води манипулативни интервюта със сульо и пульо в бледо копие на Всяка Неделя.
Част 1 - www.vbox7.com/play:f3a76612
Част 2 - www.vbox7.com/play:57a5decf&al=2&vid=3360519
Лично на мен, особено песента от първия клип, определено посъбуди заспалия патриотизъм, който в последно време подтискам, заради ужасното положение на нашата държава. Честно казано, бих дал всичко, за да се върна назад във времето и да се бия под победоносната десница я на хан Тервел, я на хан Крум, я на цар Калоян.
Вярно е, че и тогава сме имали слаби водачи. Но винаги се е появявал някой силен и страстен родолюбец, който да поеме нещата в свои ръце и да издигне България до мястото, което й се полага в историята.
За съжаление отдавна загубих вяра, че в наши дни ще се появи такъв човек.
Битката за Дурикс
Победата на Цар Самуил над Източната Рим...
Приносът на опълченците на Шипка за успе...
Победата на Цар Самуил над Източната Рим...
Приносът на опълченците на Шипка за успе...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
horos -
"За съжаление отдавна загубих вяра, че в наши дни ще се появи такъв човек. "
28.10.2012 00:33
28.10.2012 00:33
И днес в България има такива хора! Почакай още малко и ще ги видиш.
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=IX-EyZAazoc Поздрав!!!
цитирайhoros написа:
И днес в България има такива хора! Почакай още малко и ще ги видиш.
Възможно е и да има. Патриотизмът все още не е умрял напълно. Проблемът е, че новият Ивайло ще трябва да се бори не само с мафиотското робство, но и с глобализма. САЩ и Европа никога няма да ни позволят да си стъпим на краката и да станем независима държава. В техен интерес е да ни държат на колене. Затова ми се струва невъзможно да си върнем суверенитета и държавните интереси. А и вече толкова много е източена държавата, че няма пари за нищо - нито да започне наново производство, като съгради фабрики и комбинати, нито да откупи обратно раздадените за без пари дружества и компании, които в момента изнасят благосъстоянието на държавата чрез фирми инвеститори (енерго дружества, мобилни оператори и т.н.).
Затова казвам, че не вярвам да се появи човекът, който ще срине цялата прогнила система и ще възкреси умрялата ни държава.
Поздрави!
dimenzed написа:
http://www.youtube.com/watch?v=IX-EyZAazoc Поздрав!!!
Благодаря ти за тази връзка. Страхотна песен!
Поздрави!
patzolino написа:
Възможно е и да има. Патриотизмът все още не е умрял напълно. Проблемът е, че новият Ивайло ще трябва да се бори не само с мафиотското робство, но и с глобализма. САЩ и Европа никога няма да ни позволят да си стъпим на краката и да станем независима държава. В техен интерес е да ни държат на колене. Затова ми се струва невъзможно да си върнем суверенитета и държавните интереси. А и вече толкова много е източена държавата, че няма пари за нищо - нито да започне наново производство, като съгради фабрики и комбинати, нито да откупи обратно раздадените за без пари дружества и компании, които в момента изнасят благосъстоянието на държавата чрез фирми инвеститори (енерго дружества, мобилни оператори и т.н.).
Затова казвам, че не вярвам да се появи човекът, който ще срине цялата прогнила система и ще възкреси умрялата ни държава.
Поздрави!
horos написа:
И днес в България има такива хора! Почакай още малко и ще ги видиш.
Възможно е и да има. Патриотизмът все още не е умрял напълно. Проблемът е, че новият Ивайло ще трябва да се бори не само с мафиотското робство, но и с глобализма. САЩ и Европа никога няма да ни позволят да си стъпим на краката и да станем независима държава. В техен интерес е да ни държат на колене. Затова ми се струва невъзможно да си върнем суверенитета и държавните интереси. А и вече толкова много е източена държавата, че няма пари за нищо - нито да започне наново производство, като съгради фабрики и комбинати, нито да откупи обратно раздадените за без пари дружества и компании, които в момента изнасят благосъстоянието на държавата чрез фирми инвеститори (енерго дружества, мобилни оператори и т.н.).
Затова казвам, че не вярвам да се появи човекът, който ще срине цялата прогнила система и ще възкреси умрялата ни държава.
Поздрави!
Няма против патриопозицията Ви, но в частта за Европа на коментара си - убеден съм грешите! Ако пор Европа, разбирате и Русия, то тогава може и да се съглася и без да сте искали мнението ми!
Иначе казано винаря в Бургундия, фермера в Холандия или програмиста в Мюнхен не е виновен за липсата на пътища в бг, нито за скатавката, пиенето и кражбите на някои работни места. Чужденеца може да ти зададе политическа "рамка", но манталитета на бгработодателя и бгработника не се налага отвън!
6.
анонимен -
Интелектуалният ти багаж и позн...
28.10.2012 09:01
28.10.2012 09:01
Интелектуалният ти багаж и познанията ти за миналото ни по-отговарят да си под десницата я на страноприемница Тервел, я на страноприемница Крум.
цитирай
7.
carmen -
И днес в България има такива хора! ...
28.10.2012 09:08
28.10.2012 09:08
germantiger написа:
Няма против патриопозицията Ви, но в частта за Европа на коментара си - убеден съм грешите! Ако пор Европа, разбирате и Русия, то тогава може и да се съглася и без да сте искали мнението ми!
Иначе казано винаря в Бургундия, фермера в Холандия или програмиста в Мюнхен не е виновен за липсата на пътища в бг, нито за скатавката, пиенето и кражбите на някои работни места. Чужденеца може да ти зададе политическа "рамка", но манталитета на бгработодателя и бгработника не се налага отвън!
patzolino написа:
[quote=horos]И днес в България има такива хора! Почакай още малко и ще ги видиш.
Няма против патриопозицията Ви, но в частта за Европа на коментара си - убеден съм грешите! Ако пор Европа, разбирате и Русия, то тогава може и да се съглася и без да сте искали мнението ми!
Иначе казано винаря в Бургундия, фермера в Холандия или програмиста в Мюнхен не е виновен за липсата на пътища в бг, нито за скатавката, пиенето и кражбите на някои работни места. Чужденеца може да ти зададе политическа "рамка", но манталитета на бгработодателя и бгработника не се налага отвън!
Драги germantiger, точно за "политическата" рамка става въпрос. Такава са тръгнали да задават и тези с многото тенекия отгоре си в клипа, така че тук разговорът тече около рамката. И тогава зад тази рамка не биха стояла краварите от Швейцария или пейзаните от франция. Така че не изкривявайте поставения въпрос. А ако имате нещо да кажете за манталитета на българския работник, за крадливата му същност, моля пуснете си тази глупост във ваш постинг. Тогава може да поговорим за това колко са български българските работодатели и за денонощните кражби на българските жени работещи по 14 часа за 300 лв в разни цехове из родопите.
8.
анонимен -
Случайно минах
28.10.2012 23:21
28.10.2012 23:21
оттук, момчета, и реших да си кажа и аз важното мнение. Това, че ви възхищава величието на българската история - чудесно. После: дрън-дрън, чепикът ми стяга, Щатите ми пречат, искам да се бия, ама Европа и глобализма, струва ми се, не вярвам,ала-бала-ница...А в едно изказване от 11 реда наброих 12 "не, нито, без, няма, никога...", затворени в красивата рамка между "умрял"и "умряла". Разходки из държавите и страхотни прозрения за световната политикономика и българската народопсихология.
Та с две думи: "човекът, който" си ТИ. Или в множествено число: хората, които ги "има", "ще ги видиш" и пр. сме НИЕ. Ние сме тези в свещената и тайствена верига от предците към потомците,чийто ред е дошъл и чийто дълг е да си изпълнят мисията. Ама обстоятелствата, ама условията, ама туй, ама онуй...Че кога са били по-леки? Ако първите Асеневци разсъждаваха така, щяхме да си стоим под византийско, или да паднем под латинско, че по-европейско. Та: наш ред е, да се справяме!
цитирайТа с две думи: "човекът, който" си ТИ. Или в множествено число: хората, които ги "има", "ще ги видиш" и пр. сме НИЕ. Ние сме тези в свещената и тайствена верига от предците към потомците,чийто ред е дошъл и чийто дълг е да си изпълнят мисията. Ама обстоятелствата, ама условията, ама туй, ама онуй...Че кога са били по-леки? Ако първите Асеневци разсъждаваха така, щяхме да си стоим под византийско, или да паднем под латинско, че по-европейско. Та: наш ред е, да се справяме!
7. carmen - И днес в България има такива хора! ...
Драги germantiger, точно за "политическата" рамка става въпрос. Такава са тръгнали да задават и тези с многото тенекия отгоре си в клипа, така че тук разговорът тече около рамката. И тогава зад тази рамка не биха стояла краварите от Швейцария или пейзаните от франция. Така че не изкривявайте поставения въпрос. А ако имате нещо да кажете за манталитета на българския работник, за крадливата му същност, моля пуснете си тази глупост във ваш постинг. Тогава може да поговорим за това колко са български българските работодатели и за денонощните кражби на българските жени работещи по 14 часа за 300 лв в разни цехове из родопите.
...
Имам познати в както го наричат - охранителния бизнес - впечатленията ми от работата на някои от тях са:
- спят на работа
- пият, някои до неработоспособност
- не познават оръжие и не го съхраняват според "нормативите"
- скатават, спестяват време от службата - напускат по-рано, след това не ги вълнува нищо "около" работата
Колкото до ограбването и експлоатирането на българския трудм - НЕ ЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО КАРМЕН - ще се "самоцитирам", да ме прощавате от предишния ми коментар:
"... но манталитета на бгработодателя" - посочил съм го до този на работника, дори преди него като "критическа бележка". НЕСЪМНЕНО ЗАПЛАЩАНЕТО В БГ Е ЖЕСТОКО И СРАМНО - ЗА ЕС БГ Е НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ПОКАЗАТЕЛИ МИНИМАЛНА И СРЕДНА ЗАПЛАТИ - това е престъпно!
За рамката сте абсолютно права, както и автора - в това съм се съгласил и първо аз съм ползвал думата политическа рамка.
цитирайДраги germantiger, точно за "политическата" рамка става въпрос. Такава са тръгнали да задават и тези с многото тенекия отгоре си в клипа, така че тук разговорът тече около рамката. И тогава зад тази рамка не биха стояла краварите от Швейцария или пейзаните от франция. Така че не изкривявайте поставения въпрос. А ако имате нещо да кажете за манталитета на българския работник, за крадливата му същност, моля пуснете си тази глупост във ваш постинг. Тогава може да поговорим за това колко са български българските работодатели и за денонощните кражби на българските жени работещи по 14 часа за 300 лв в разни цехове из родопите.
...
Имам познати в както го наричат - охранителния бизнес - впечатленията ми от работата на някои от тях са:
- спят на работа
- пият, някои до неработоспособност
- не познават оръжие и не го съхраняват според "нормативите"
- скатават, спестяват време от службата - напускат по-рано, след това не ги вълнува нищо "около" работата
Колкото до ограбването и експлоатирането на българския трудм - НЕ ЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО КАРМЕН - ще се "самоцитирам", да ме прощавате от предишния ми коментар:
"... но манталитета на бгработодателя" - посочил съм го до този на работника, дори преди него като "критическа бележка". НЕСЪМНЕНО ЗАПЛАЩАНЕТО В БГ Е ЖЕСТОКО И СРАМНО - ЗА ЕС БГ Е НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ПОКАЗАТЕЛИ МИНИМАЛНА И СРЕДНА ЗАПЛАТИ - това е престъпно!
За рамката сте абсолютно права, както и автора - в това съм се съгласил и първо аз съм ползвал думата политическа рамка.
10.
анонимен -
Какъв е резултатът от разгрома на Византия и безсмислената война за България
29.10.2012 18:30
29.10.2012 18:30
Тези рицари са тръгнали да освобождават Божи гроб Вместо това превземат Цариград и ядат заслужен пердах от българите. Но резултатът е, че Византия никога не се съвзема от удара и лесно допуща османлиите, а България ,въпреки някои върхове- при Иван Асен/ резултат повече на дипломация /, Ивайло, Светослав Тертер, я последва. Въпреки че Анонимус ме коригира и беше прав за схизмата, като религиозна причина в основата за последвалия погром , лошият резултат идва от следствието й- военното омаломащаване на България и най вече на Византия. Сигурно престарелият водач на рицарите не си е давал сметка за последиците, но за съжаление резултатът е печален за двете сили на изтока- Византия и България
цитирайПердах - да, заслужен - не!
Балдуин и нехристиянски превзелите Константинопол не атакуват България, а Калоянис/Калоян навлиза в земите "им"/тези на Византия преди, за да свали обсадата на Адрианопол/Одрин. Победата му е чутовна, независимо, че е постигната с много срещу малко. Геостратегическия му ход да бие и отслаби рицарите победители до преди битката с него е впечатляващ успех и победа.
цитирайБалдуин и нехристиянски превзелите Константинопол не атакуват България, а Калоянис/Калоян навлиза в земите "им"/тези на Византия преди, за да свали обсадата на Адрианопол/Одрин. Победата му е чутовна, независимо, че е постигната с много срещу малко. Геостратегическия му ход да бие и отслаби рицарите победители до преди битката с него е впечатляващ успех и победа.
Търсене